Służby Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Warszawie usuwają skutki nawałnicy
Spółka postawiła w stan gotowości swoje brygady, w tym 10 samochodów specjalistycznych, które na bieżąco usuwają powstałe zastoiska lub zalewiska na terenie całej Warszawy.
W związku z wystąpieniem bardzo intensywnych opadów, miejscami prawie 33 mm/m kw. przez ponad godzinę - są uruchamiane kolejne zespoły, które na bieżąco kierujemy w różne punkty na terenie Warszawy do zgłoszeń o braku lub uchylonych pokrywach włazów oraz, by udrażniać wpusty i pomagać przy usuwaniu zastoisk. Nasi pracownicy działają wszędzie, także w tych miejscach, gdzie nie ma sieci kanalizacyjnej Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Warszawie. Do godz. 11:30 do pogotowia kanalizacyjnego Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Warszawie wpłynęło ponad 40 zgłoszeń. Prosimy o ostrożną jazdę w rejonie ulic: Racławickiej i Górczewskiej, gdzie trwa usuwanie skutków nawałnicy.
Jednocześnie, podobnie jak to miało miejsce wcześniej, ekipy Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Warszawie zostały rozstawione w czterech strategicznych dla miasta punktach, by natychmiast podjąć interwencję tj.
- na Wisłostradzie na wprost Cytadeli
- w pobliżu tunelu Dworca Zachodniego
- na skrzyżowaniu ulic Radarowej i Hynka
- na Rondzie Starzyńskiego/Rondo Żaba
Prosimy kierowców o przepuszczanie samochodów Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Warszawie, które jadą na sygnale świetlnym. Dzięki temu nasi pracownicy będą mogli szybciej dotrzeć na miejsce i podjąć niezbędne działania. Wozy Spółki, a wśród nich samochody ciśnieniowo-ssące, ze względu na swoje gabaryty mają utrudnione pole manewru w korku ulicznym. W sytuacji, gdy istnieje zagrożenie dla mienia oraz zdrowia mieszkańców, liczy się każda minuta.
Przypominamy także, że zgłoszenia o powstających zalewiskach można dokonać pod bezpłatnym, czynnym całą dobę numerem telefonu 994 lub za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej Spółki w zakładce Zgłoś awarię lub reklamację.
Każde zgłoszenie jest przyjmowane przez dyspozytora pogotowia, który kieruje na miejsce służby techniczne Spółki.