Komunikat strony

Dla klienta

Bonifikata za złą jakość wody

Naszym Odbiorcom Usług gwarantujemy najwyższą jakość dostarczanej wody, dlatego jeśli zauważysz pogorszenie jej parametrów, skontaktuj się z nami i zgłoś reklamację jakości wody:

UWAGA! Reklamacje przyjmujemy wyłącznie od Odbiorców Usług, którzy mają zawartą umowę na zaopatrzenie w wodę.

W zgłoszeniu określ, czy reklamacja jakości wody dotyczy jej zapachu, barwy, mętności oraz wskaż okres, w którym dostarczana woda była o obniżonej jakości.

Jeśli Twoja reklamacja zostanie uznana, wówczas udzielimy bonifikaty w wysokości 3% obowiązującej ceny za m3 dostarczonej wody za każdy niedotrzymany parametr lub obniżony wskaźnik jakości.

Ta strona używa ciasteczek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce.
Udostępnij link do strony:
Przez email
Przez facebook'a