Komunikat strony

szklanka z kranówką wypełniona owocami

Dla klienta

Bonifikata za złą jakość wody

Naszym Odbiorcom Usług gwarantujemy najwyższą jakość dostarczanej wody, dlatego jeśli zauważysz pogorszenie jej parametrów, skontaktuj się z nami i zgłoś reklamację jakości wody:

  • telefonicznie: nr infolinii 22 445 50 00 (poniedziałek 7:00 - 17:00, wtorek-piątek 7:00 - 16:00);
  • osobiście w Dziale Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4 w Warszawie lub przy pl. Starynkiewicza 5 w Warszawie;
  • listownie/za pośrednictwem kuriera na jeden z adresów MPWiK w m.st. Warszawie S.A.:
    pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa lub ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa;
  • poprzez pocztę elektroniczną - adres e-mail: dok@mpwik.com.pl;
  • poprzez Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK) dodając zgłoszenie w zakładce Korespondencja.

UWAGA! Reklamacje przyjmujemy wyłącznie od Odbiorców Usług, którzy mają zawartą umowę na zaopatrzenie w wodę.

W zgłoszeniu określ, czy reklamacja jakości wody dotyczy jej zapachu, barwy, mętności oraz wskaż okres, w którym dostarczana woda była o obniżonej jakości.

 

Ta strona używa ciasteczek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce.
Udostępnij link do strony:
Przez email
Przez facebook'a