Komunikat strony

Dla klienta

Reklamacja faktury

Kiedy możesz reklamować fakturę?

  • jeśli na otrzymanym rozliczeniu zauważysz błędne wskazanie wodomierza głównego;
  • jeśli ekspertyza wodomierza potwierdziła błędne działanie wodomierza głównego;
  • jeśli nastąpiła awaria przyłącza wodociągowego, wówczas możemy odstąpić od naliczania opłat za ścieki, które w wyniku awarii nie zostały odprowadzone do kanalizacji; wystąpienie awarii należy niezwłocznie zgłosić do MPWiK, powinieneś również udokumentować awarię (zdjęcia, faktury za naprawę instalacji); nasi pracownicy przeprowadzą także kontrolę w terenie.

Co powinieneś wiedzieć?

  • reklamując fakturę nie powinieneś zwracać jej oryginału;
  • do czasu rozpatrzenia reklamacji jesteś zobowiązany opłacać otrzymane od nas faktury;
  • jeśli stwierdzimy nieprawidłowości w naliczaniu opłat za nasze usługi, wystawimy fakturę korygującą; korekta może obejmować więcej niż jeden okres rozliczeniowy, jeśli wcześniej także występowały nieprawidłowości lub błędy w naliczaniu należności;
  • jeżeli z wyliczonej przez nas korekty będzie wynikała nadpłata, zaliczymy ją na poczet przyszłych płatności, możesz także wystąpić o jej zwrot;
  • jeżeli nie otrzymasz faktury w okresie planowanych rozliczeń zgodnie z zawartą umową, zgłoś ten fakt do Dziale Obsługi Klienta.

 

Ta strona używa ciasteczek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce.
Udostępnij link do strony:
Przez email
Przez facebook'a