Komunikat strony

szklanka z kranówką wypełniona owocami

Dla klienta

eFAKTURA

1. Co to jest eFAKTURA i jak sprawdzić autentyczność otrzymanej eFAKTURY?

eFAKTURA to elektroniczny dokument mający taką samą wartość prawną jak tradycyjna faktura papierowa. Wystarczy komputer z dostępem do Internetu oraz program do odczytywania plików PDF (np. bezpłatna aplikacja Acrobat Reader) i można ją odczytać z dowolnego miejsca na świecie. Dzięki eFAKTURZE oszczędzasz czas, unikasz opóźnień w otrzymaniu korespondencji, lepiej planujesz swoje wydatki i dbasz o środowisko. Każda eFAKTURA posiada bezpieczny podpis elektroniczny i znacznik czasu, dzięki czemu zawsze można sprawdzić autentyczność dokumentu. W tym celu wystarczy skorzystać z bezpłatnej usługi weryfikacji za pośrednictwem portalu WebNotarius.

UWAGA! Usługa eFAKTURA jest wyłącznie dla klientów posiadających podpisaną z nami umowę na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków.

2. Jak uruchomić eFAKTURĘ?

Obrazek opisujący kroki faktury

  1. W przypadku gdy posiadasz konto w Internetowym Biurze Obsługi Klienta (eBOK) - Zaloguj się w eBOK/ W przypadku gdy nie posiadasz konta w Internetowym Biurze Obsługi Klienta (eBOK) - Zarejestruj się w eBOK.
  2. Zapoznaj się z treścią Regulamin eFAKTUR i kliknij Akceptuję regulamin.
  3. Wypełnij i prześlij za pośrednictwem eBOK formularz Akceptacji wystawiania i przesyłania faktur, korekt faktur oraz duplikatów faktur w formie elektronicznej z wykorzystaniem zgłoszenia Chcę otrzymywać efaktury znajdującego się w zakładce KORESPONDENCJA/DODAJ ZGŁOSZENIE

    albo

    pobierz, wydrukuj, wypełnij formularz Akceptacji wystawiania i przesyłania faktur, korekt faktur oraz duplikatów faktur w formie elektronicznej, a następnie dostarcz do Działu Obsługi Klienta bezpośrednio lub za pośrednictwem poczty, adres znajdziesz w zakładce Kontakt - z dopiskiem: eFAKTURA.
UWAGA!  Po uruchomieniu usługi eFAKTURA na podany adres e-mail będą wysyłane powiadomienia o wystawieniu nowej faktury elektronicznej wraz z plikiem przedmiotowej faktury elektronicznej.
UWAGA!  Rejestracja w eBOK nie jest jednoznaczna z otrzymywaniem eFAKTUR. Usługę eFAKTUR należy aktywować po zarejestrowaniu się w eBOK zgodnie z powyższymi wytycznymi.

3. Jak zgłosić zmianę adresu e-mail, na który dostarczana jest eFAKTURA?

  1. Zaloguj się w eBOK.
  2. Wypełnij i prześlij za pośrednictwem eBOK formularz Zmiany adresu e-mail do efaktur z wykorzystaniem zgłoszenia Chcę zmienić adres e-mail do efaktur znajdującego się w zakładce KORESPONDENCJA/DODAJ ZGŁOSZENIE

    albo

    pobierz, wydrukuj, wypełnij formularz Zmiany adresu e-mail do efaktur, a następnie dostarcz do Działu Obsługi Klienta bezpośrednio lub za pośrednictwem poczty, adres znajdziesz w zakładce Kontakt - z dopiskiem: eFAKTURA.

4. Jak zrezygnować z eFAKTURY?

  1. Zaloguj się w eBOK.
  2. Wypełnij i prześlij za pośrednictwem eBOK formularz Wycofania akceptacji wystawiania i przesyłania faktur, korekt faktur oraz duplikatów faktur w formie elektronicznej z wykorzystaniem zgłoszenia Chcę zrezygnować z efaktur znajdującego się w zakładce KORESPONDENCJA/DODAJ ZGŁOSZENIE

    albo

    pobierz, wydrukuj, wypełnij formularz Wycofania akceptacji wystawiania i przesyłania faktur, korekt faktur oraz duplikatów faktur w formie elektronicznej, a następnie dostarcz do Działu Obsługi Klienta bezpośrednio lub za pośrednictwem poczty, adres znajdziesz w zakładce Kontakt - z dopiskiem: eFAKTURA.
Ta strona używa ciasteczek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce.
Udostępnij link do strony:
Przez email
Przez facebook'a