Komunikat strony

Dla klienta

Odczyt wodomierza

Przez pracowników MPWiK

Odczyty dokonywane są przez naszych pracowników w dni robocze w godz.:

  • u Klientów indywidulanych:
    10:00 - 18:00 - w okresie od 1 marca do 31 października;
    8:00 - 15:00 - w okresie od 1 listopada do końca lutego;
     
  • u Klientów instytucjonalnych:
    8:00 - 15:00 – przez cały rok.

Aby umówić dokładny termin odczytu wodomierza, należy na kilka dni roboczych przed planowanym odczytem skontaktować się z Wydziałem Odczytów pod numerami telefonu:

  • 22 445 6876
  • 22 445 6877
  • 22 445 6878.

Samodzielny odczyt wodomierza

Możesz, też samodzielnie odczytać stan wodomierza w terminie 3 dni roboczych od planowanej daty odczytu, a następnie przekazać jego wskazanie do MPWiK:

  • telefonicznie: nr infolinii 22 445 50 00;
  • osobiście w Dziale Obsługi Klienta;
  • listownie na adres: MPWIK w m. st. Warszawie S.A., pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa;
  • wyślij fax: nr 22 445 5005;
  • wyślij e-mail na adres: dok@mpwik.com.pl;
  • wypełnij zgłoszenia przez e-BOK;
  • wyślij SMS pod numer 664-077-088 (koszt SMS wg aktualnych stawek operatorów telefonii komórkowej).

PAMIĘTAJ! Podanie wskazań wodomierza nie zwalnia Odbiorcy Usług z obowiązku udostępnienia wodomierza głównego pracownikom MPWiK do odczytów planowanych i kontrolnych.

Ta strona używa ciasteczek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce.
Udostępnij link do strony:
Przez email
Przez facebook'a